Menü

Kérdések és válaszok

Hogyan rendelhetem meg a kiválasztott páraelszívót?

Milyen fizetési módok vannak?

Mikor kapom meg a rendelésem?

Mit tegyek, ha megérkezik a csomagom?

A csomag kibontása után vettem észre, hogy a páraelszívó sérülten érkezett, mit tegyek?

Nem tetszik a páraelszívó, hogyan küldhetem vissza?

Ki kell próbálnom a készüléket átvétel után?

Hogyan működik a páraelszívó?

Mindenképpen ki kell vezetnem az elszívott levegőt a konyhámból?

Mi kell a kivezetéshez?

Mire van szükségem, ha nem lesz kivezetve az elszívó?

Milyen magasra kell tennem az elszívót a főzőlaptól?

Milyen páraelszívó típusok vannak?

Mit vegyek figyelembe vásárlás előtt?

Kell-e takarítani az elszívót?

Saját magam is fel tudom szerelni a rendelt terméket?

Mi történik, ha elromlik az elszívó?

Több kérdésem van még, hova fordulhatok?

Hogyan rendelhetem meg a kiválasztott páraelszívót?

- A páraelszívót webáruházunkban kosárba helyezéssel tudja megrendelni, itt tudja kiválasztani a szükséges kiegészítőt (bekötő szett, aktív szénszűrő) majd véglegesítenie kell megrendelését. A rendelésről azonnal kap egy automata visszaigazolást.

Milyen fizetési módok vannak?

- Webáruházunkban bankkártyával, banki előre utalással és utánvétellel is fizethet. Az utánvételes fizetésnek díja van 490.-Ft.

Mikor kapom meg a rendelésem?

- Rendeléséről azonnal kap egy automata visszaigazolást, majd ezt követően 1-2 napon belül egy másik visszaigazolásban tájékoztatjuk a várható szállításról. Raktári termék esetén 1-2 napon belül, nem raktári terméknél 30 napon belül kézbesítjük a kiválasztott terméket. Amennyiben nem tudjuk a rendelését teljesíteni azonnal értesítjük Önt.

Mit tegyek, ha megérkezik a csomagom?

- Rendelését a GLS Futárszolgálat szállítja az Ön szállítási címére munkaidőben 8-17 óráig, a futárszolgálat értesítést küld Önnek a várható érkezésről. Átvételkor győződjön meg a csomag sértetlenségéről, sérült vagy hiányos csomagot ne vegyen át, kérje jegyzőkönyv felvételét. A kiszállítási időpontot a futárszolgálattal tudja egyeztetni. Amint a csomagot átvette, bontsa ki, nézze meg belülről is, hogy a termék épp, és próbálja is ki a páraelszívót.( A függesztett sziget elszívókat nem tudja kipróbálni,de kérjük nézze meg az elszívó belsejét is nem törött-e a motor. A futárnak nincs lehetősége megvárni a csomag kibontását és a készülék beüzemelését.

A csomag kibontása után vettem észre, hogy a páraelszívó sérülten érkezett, mit tegyek?

- Előfordulhat, hogy a termék csomagolása épp, de a kibontás után szembesülünk azzal, hogy a páraelszívó sérült. Ilyenkor azonnal értesítsen bennünket a termék észlelt sérüléséről info@toflesz.hu, vagy a 06/20 559-3619 telefonszámon, majd a sérülést fotózza le és küldje el részünkre, hogy felvegyük a futárszolgálattal a kapcsolatot. A szállítási sérülést 3 napon belül jelentenünk kell. Ezért fontos, hogy a csomagot átvétel után ellenőrizzék.

Nem tetszik a páraelszívó, hogyan küldhetem vissza?

- Webáruház vagyunk ezért a kiválasztott termék megérkezése után lehet, Önnek mégsem tetszik a páraelszívó (nem volt lehetősége előre megnézni), ilyenkor Ön 14 napon belül elállhat a vásárlástól minden indoklás nélkül. Értesítsen bennünket elállási szándékáról. Küldje vissza részünkre a terméket eredeti csomagolásban, minden tartozékával együtt és amint visszakaptuk azonnal visszatérítjük Önnek a kifizetett vételárat. Kérjük, ügyeljen a csomag sértetlenségére, mert a termék még értékesítésre kerül. Nagyon köszönjük segítségét!

Ki kell próbálnom a készüléket átvétel után?

- Ön megrendelte a páraelszívót, azonban még a konyhafelújítás vagy új konyhabútor nem készült el és a készülék csak hetek, hónapok múlva kerül felszerelésre. Ilyenkor a páraelszívót eltesszük valami biztonságos helyre, ahol várakozik. Majd felszereléskor vesszük észre, hogy a termék sérült vagy hibás,ilyenkor nagyon nehéz eldönteni mikor és hogyan sérülhetett meg a termék. Lehet csak arrébb dobta valaki a dobozt, vagy egy nehéz tárgyat raktak rá, és nem tudjuk bizonyítani a sérülés mikor keletkezett. Fontos, hogy átvétel után nézzük meg a páraelszívót, próbáljuk ki és bármi hibát észlel, jelezze felénk és mi azonnal cseréljük a terméket.

Hogyan működik a páraelszívó? - A páraelszívó ventilátor motorral ellátott készülék, ami a konyha légteréből szívja ki a párát és gőzöket csőrendszeren áthaladva a szabadba, vagy aktív szénszűrőn keresztül. Mekkora teljesítményű páraelszívóra van szükségem?A teljesítmény kiszámolásához használja kalkulátorunkat, de a konyha lég köbméterét meg kell szorozni 12-vel és akkor kapjuk meg milyen teljesítményre lesz szükségünk.

Mindenképpen ki kell vezetni az elszívott levegőt a konyhámból? - A páraelszívókat kivezetéssel valamint aktív szénszűrővel is tudja használni. Kivezetéses üzemmódnál az elszívott levegő egy csövön keresztül távozik a szabadba, re cirkulációs módban az elszívott levegő egy aktív szénszűrő rendszeren halad át és a megtisztított levegő visszajut a konyha légterébe. Az aktív szénszűrők telítődnek egy idő után, így körülbelül 6 havonta ajánlott a cseréjük.

Mi kell a kivezetéshez? - Az elszívó és a kivezetett nyílás összekötéséhez szüksége lesz egy flexibilis csőre (100 vagy 125 mm átmérő) 2 db bilincsre, amivel a flexibilis csövet tudja rögzíteni, és a páraelszívó csőcsonkjára. A falon kívül pedig egy zsalus rácsra valamint egy pillangó szelepre.

Mire van szükségem, ha nem lesz kivezetve az elszívó? 

– Re cirkulációs módban szükség van szénszűrőre, ez nem tartozéka az elszívónak, mindenképpen külön kell vásárolnia, érdemes egyszerre 2 db-ot beszerezni, mert az 1 évre biztosan elegendő.

Milyen magara kell tennem az elszívót a főzőlaptól? - Elektromos főzőlap esetén minimum 65 cm, gáz főzőlap esetén minimum 75 cm-re kell szerelni az elszívót. Ha ettől magasabbra tesszük a páraelszívót, mindenképpen ajánlatos szélesebb elszívót választani.

Milyen páraelszívó típusok vannak?

Fali páraelszívó, falra szerelhető kivitel, mint minden páraelszívó a fali is használható mindkét módban.

Sarok páraelszívó, mint a neve is mondja, sarokba kell szerelni, nagy helyet foglal, de ugyanúgy működik, mint a fali elszívók

Sziget elszívó, ezeket az elszívókat a főzősziget felé kell helyezni, vagy olyan helyre, ahol nem megoldható a fali rögzítés,

Szekrénybe építhető páraelszívók, az elszívó házat beleépítik a konyhabútor felső szekrénybe, és a kivezetést a szekrényen keresztül oldják meg, ezek az elszívók általában teleszkóposak, vagy kihajthatók Kürtőbe építhető elszívók, egy meglévő kürtőbe lehet beépíteni. Ugyanúgy működnek, mint a normál elszívók.

Pultba építhető elszívók, az elszívót egy motoros automatika vezérli, mely bekapcsoláskor kiemelkedik a munkapultból, kikapcsoláskor teljesen visszahúzódik.

Mennyezeti elszívók, olyan helyre javasolják, ahol a konyha egy légtérbe van a nappalival, teljesen beépíthető a mennyezetbe, tökéletesen illeszkedik a környezetbe, nagy teljesítménnyel rendelkezik.

 

Mit vegyek figyelembe vásárlás előtt? - Nagyon fontos a motor teljesítmény, hogy megfelelő legyen a konyhánkhoz. Ha re cirkulációs módban üzemeltetjük elszívónkat, a teljesítmény is kisebb lesz Ugyanez igaz, ha a csőkivezetés is hosszúra sikerül, az is csökkenti a motor teljesítményét. Figyelembe kell venni a zajszintet is, ne fejfájással főzzük a finom ebédet. Az energiatakarékosság miatt elszívóinkat LED világítással szerelik.

Kell-e takarítani az elszívót? - Igen, az alumínium szűrőt havonta mosni kell (lehet mosogatógépben is), valamint a páraelszívót is meg kell tisztítani a szennyeződésektől. Ha re cirkulációs módban üzemeltetjük, akkor a szénszűrő cseréjéről se feledkezzünk meg.

Saját magam is fel tudom szerelni a rendelt terméket? - Sikerünk egyik legfőbb oka az az, hogy az egyik legkönnyebben felszerelhető elszívókat értékesítjük Magyarországon. Kimondhatjuk, hogy az elszívók felszerelése nagyon egyszerű, természetesen leírással segítjük vásárlóinkat. Egy kis talpraesettség kell hozzá és természetesen, megfelelő szerszámok is, így akinek nincs lehetősége megfelelő szerszámokkal nekilátni, azok inkább keressenek fel egy szakembert.

Mi történik, ha elromlik az elszívó? - Termékeinkre 14 nap pénz visszafizetési garanciát, 2 év gyártói garanciát vállalunk és 10 év terméktámogatást. A termékek alkatrész összeállítása nagyon egyszerű. Bármilyen probléma esetén visszakérjük a terméket és, amennyiben azt nem tudjuk javítani, azonnal cseréljük.

Több kérdésem van még, hova fordulhatok? 

- Bármilyen egyéb kérdése van, keresse Ügyfélszolgálatunkat az info@toflesz.hu e-mail címen.

Keresés